CONVERT X TO DVD FREE DOWNLOAD


ConvertXToDVD (aka DivXtoDVD) is a 1 click solution to convert your movie files to a compatible DVD playable on any home DVD player. ConvertXToDVD supports most popular format such Blu-Ray(M2TS), DivX, Xvid, MOV, VOB, Mpeg, Mpeg4, AVI, WMV, MP4, MKV, DV and stream formats. It converts your single files into a compliant DVD Video set of files and burns it on a DVD media. Supports switchable subtitles from srt,sub/idx.







CLICK HERE TO DOWN LOAD

5 comments:

  1. Oh Tidak!!!
    Kenapa saya mengatakan begitu,kerana minggu lepas telah masuk RM**** ke dalam akaun saya, minggu ini leader bagi tahu,ade lagi masuk..wah rezeki-rezeki.. Jadi sekarang masanya saya kongsikan untuk anda..

    Mungkin anda masih tercari-cari satu peluang perniagaan sampingan dimana boleh menjana sehingga anda boleh menjadi seorang yang keluar dari masalah kewangan.Tidak perlu untuk menunggu sehingga hujung bulan.Dan saya akan dedahkan Satu formula Rahsia dimana MAMPU membuat anda tersenyum seperti orang lain... hanya copy paste link ini :


    http://www.kelabjutawan.org/index.php?ref=cristream



    Tiada keraguan dan penipuan kerana ini adalah benar, saya telah merasai nya,memanglah terkejut bila masuk dalam akaun 4 angka..

    ReplyDelete
  2. Conversion rate dia laju tak? Semua converter yang saya penah guna kalau nak convert ke DVD sangat slow

    ReplyDelete
    Replies
    1. to amirul...
      bergantung pd spec pc awak..spec sy i7 n ram 16gb cth 4 filem duration purata 1 jam setiap filem x sampai 30min settled :)

      Delete
  3. السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

    بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيم

    Saya nak mengajak tuanpuan menyertai group telegram untuk  perbincang atas platform telegram pasal umrah khasnya cara persendirian.

    Group yg di maksudkan ini dgn keahlian melebihi 700 org dalam 5 kumpulan.

    Ahli group terdiri dari pelbagai lapisan/ background. Ada yg telah menunai umrah cara UP ini melebihi 20 tahun dulu dgn kekerapan 3 - 4 kali setahun dan ada ahli yg menunai umrah beberapa kali tetapi melalui TA, juga yg tidak pernah menunai umrah.

    Semejak group perbincangan dan mula musim umrah bagi tahun nov 2014 yg lepas, boleh di katakan tidakputus-putus jemaah dari group ini menunai umrah cara UP. Mereka berumrah dalam keluarga kecil sehingga berbelasan ahli. Pada feb lepas, jumlah yg terbesar dari group ini secara UP iaitu melebehi 70 org.

    Bagi membolehkan tuan/puan di add ke dalam group tersebut, tuan/puan di minta memberikan no tel yg sudah di install dgn appl telegram. Jika tuan/puan tidak berhasrat mendedahkan no tel, tuan/puan boleh hubungi saya dgn menggunakan telegram di alamat username @umrahpersendirian‍‌‌‌‌‌‍‍‌™‌‌.

    Tuanpuan juga boleh menyertai group ini dgn invited sendiri melalui link ini:-

    https://telegram.me/joinchat/03f061fb00cc3b486753fd948f03189a

    Akhir sekali, penyertaan dalam group ini tidak ada syarat kecuali Islam. Tiada yuran dan apa2 yg terselindong. Tiada kepentingan kepada group atau yg mengendalikan group.


    Terima kasih

    jika smartphone tuan belum di intall dgn  apps telegram. sila ikuti langkah berikut untuk install:

    1. Buka play store
    2. Pilih Apps
    3. Pilih top free
    4. Scroll down dan lihat  "Telegram" dan install. Mungkin ambil masa kurang dsri 5 minit



    Join group chat on Telegram
    telegram.me ·
    Like · More · 3 minutes ago
    Join group chat on Telegram
    telegram.me ·‌‌‍‌‍‍‌

    To view icons in this message, please install Telegram with Aniways: http://www.aniways.com/anygram/dl2 ‌‌

    ReplyDelete

  © Blogger templates The Professional 11pips by 11pips.blogspot.com 2008

Back to TOP