PEMILIHAN YANG SESUAI

Asalamualaikum W.B.T. SELAMAT DATANG KE RSBUATBLOG CARA BELAJAR BUAT BLOG PERCUMA Pagi nie Ahad 5 April 2009...aku tgh siap2 nk basuh keta...tiba2 h.phone aku berbunyi..tup...tup... aku nengok member lama Cikgu Tuan dari Machap kasi mesej tanyakan aku cara nk buat blog.....ehmmmm....ehmmmmm...mcm mana aku nk tolong ekkkkk...aku baru start nk buat 'projek' aku tadi.....

Sememangnya dh lama terlintas kat benak aku nie nk buat blog 'belajar buat blog' utk para newbies secara percuma terutama cikgu2 muda nie...yuppp mereka mmg sedang galak bersemangat...Oleh itu maka bermula lah episod aku yg pertama nie....
wokey.....
Pekara yg asas biasa berlaku pd para newbies ialah mana satu nk pilih..wordpress?? blogspot?? blogsome?? dagdigdug?? typepad?? peninnnnnn mana satu nk pilih. Pada aku lebih baik dan mudah guna blogspot sebab mesra pengguna dan banyak 'scripting' bole masuk berbanding yang lain-lain.


NAK TAHU PERKEMBANGAN ARTIKEL INI

Masukkan E-Mail Anda:


Delivered by FeedBurner







1 comment:

  © Blogger templates The Professional 11pips by 11pips.blogspot.com 2008

Back to TOP